tisdag 5 juli 2011

Ensam igen

H drog iväg på nattfiske för drygt en timme sen. Verkar ha blivit hans nya hobby. Men jag förstår att han också vill ha lite egentid. Börjar längta lite smått efter att jag kan ha det också. Men samtidigt så känner jag att tiden går på tok för fort. Jag menar William har redan blivit över två månader, å vart tog den tiden vägen liksom?
Har inte blivit mycket gjort här hemma idag. Både jag och H tyckte vi förtjänade en slappar dag. Men imorgon ska vi försöka f¨lite gjort igen. H ska fortsätta med Oliver´s rum och jag ska ta en vända till Ekeby för att hämta lite grejer. Sen på em hoppas jag/vi på en lekdate kanske. Haha, man kan väl säga att vi flyr hemmet när det ska renoveras här hemma. Känns lättast så om jag ska vara ärlig.

2 kommentarer:

  1. Vore skoj att ses :) efter lunch låter kanon!

    SvaraRadera
  2. oj redan 2 månader =) va fort de går :) mys.
    Ja de ska bli kul med en till i februari :) spännande :) kramar

    SvaraRadera