lördag 16 juli 2011

Helg

dagen har inte varit den bästa. H har jobbat idag och ska även göra det imorgon, men blir det fyra veckors semester igen:). Själv så vaknade jag första gången vid tre inatt av att jag hade ont i huvudet. Trodde det skulle gå över bara jag fick sova ett tag till, men så blev det icke:/. Gick upp igen när H skulle dra till jobbet vid fem och tog två alvedon. Blev även två till när jag hade tvingat i mig själv lite frukost vid tio. Sen gick vi iväg till svärmor en sväng. Där blev vi bjudna på lunch, lyx;). Vid halv två gick vi hem igen. Väl hemma blev det att ta två alvedon IGEN för att sen försöka sova. Gick inget vidare då Oliver inte alls ville det. Som tur var kom H hem tidigare och tog Oliver så jag fick sova. Vaknade sen vid fem UTAN huvudvärk:). Oliver låg då och sov i soffan, han hade däckat där typ fem minuter efter jag somnade.
Blev en enkel middag idag, varma mackor och jag gjorde även en sallad till. Som sagt gott och enkelt. Imorgon får det bli lite mer avancerat, då blir det ju att fira att sambon går på semester IGEN hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar