fredag 8 juli 2011

Härlig fredag

Började dagen med mina fina tjejer Anna & Malin (+ barn så klart) blev en massa bus, lunch, fika och prat. När vi sen kom hem på eftermiddagen så passade jag och Oliver på att vara ute på tomten en stund. Sen blev det att gå in och vila lita och äta mat.
Vi har även hunnit varit ute nu på kvällen en stund. H har beskurit lite träd och buskar och jag har packat bilen full med sopor(pappkartonger) som H ska åka till tippen med imorgon. Är riktigt skönt att vara ute på tomten på kvällen då vi har skugga, då kan även lilleman vara med.

Idag fick jag användning av diskhon vid tvättmaskinen:). Oliver tycker ju inte om att dusch och eftersom vi inte har något badkar längre så passar det här bra för tillfället. Har ju även en badbalja, men orka tappa upp vatten i den om man kan fixa det så här istället;)
Blev även en dagens på lillebror.
Nu ska jag försöka slänga i säng våra fina barn så man kan få lite ensamtid med sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar