tisdag 12 juli 2011

Noll tid

nu är det verkligen semester, vilket också betyder att jag mer eller mindre inte har någon som helst tid att sitta vid datorn. Har ju även en hel del fix som ska göras här hemma innan det är "färdigt". Men idag har jag hunnit plockat lite iaf. Men det är fortfarande proppfullt med saker i garaget som ska sorteras och ställas på plats. Känns lite som att det aldrig blir färdigt:/.
Men Olivers rum börjar iaf arta sig riktigt bra nu, är riktigt nöjd faktiskt. Nu är det bara golv som ska bytas efter som det är en ful plastmatta där nu. Men det får vänta ett tag eftersom vi har galet mycket utgifter just nu och som dom flesta vet så är man ju inte direkt rik när man går hemma på föräldraledigt. Men som sagt så har vi ju gott om tid på oss med tanke på alla år vi har tänkt bo här:). Som H sa "Nästa gång jag flyttar blir i en likkista" haha.
Ju mer jag får ordning här hemma desto mer känner jag att jag verkligen kommer att älska att bo här. Som igår när jag var ute med Yoshi på kvällspromenad så kom jag verkligen på hur otroligt lycklig jag är. Jag har haft tur att ha hittat mannen i mitt liv, vi har två helt underbara barn tillsammans och ändå är vi bara 26 och 24 (snart 25). Tänk så mycket mer vi kommer att hinna få uppleva tillsammans. Älskar stunderna då vi kan ligga och prata hela nätterna och planera våran framtid. Älskar vår lilla familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar