tisdag 26 juli 2011

Dagen

nu är jag trött kan jag lova, skulle ha gått och lagt mig för längesen. Men icke, istället sitter jag här, det lär jag ju få ångra imorgon bitti;). Tur att vi har lite roliga saker att vakna upp till. Ska nämligen iväg till badet med Anna och grabbarna.

Dagen har för övrigt varit SÅ bra. Trotts en och annan het diskussion med vår käre son. Är ju inte lätt när man som liten vill åka MASSA karusell HELA tiden, men måste då stå i kö stor del av tiden och dessutom vara jättetrött.
Men som belöning efter sex timmar på Furuvik där jag i stort sett hela tiden hade burit på antingen William eller Oliver så hämtade vi upp Kina mat i Östhammar på vägen hem. Sen har vi bara tagit det lugnt. Spelade lite Yatzy ute på altanen med mina fina killar och nu ska vi mysa i soffan ett tag innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar