måndag 4 juli 2011

Molnig måndag

usch lite kyligt idag. Men man får försöka tänka positivt, så här kommer min måndagslista.
Idag känner jag mig glad för att...
  • sambon kommer hem om några timmar:). Ska bli skönt att honom hemma även om han bara har varit borta i 1,5 dygn.
  • vårat hus börjar mer och mer likna ett hem.
  • solen ska förmodligen komma tillbaka nu i veckan.'
  • jag ska plocka lite här hemma innan sambon kommer hem, så vi bara kan krypa ner i soffa och mysa sen.
  • blir nog att ta en promenad upp till badet i veckan, behöver en paus i flytten känner jag. Tror det även skulle vara uppskattat av Oliver.
  • vi fick igång både tvätt och diskmaskinen igår. Så nu är det lite lättare att få lite ordning här.
  • vi ska förmodligen få låna Bosses stora bil i helgen, skönt då ska vi nog kunna hämta det sista.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det börjar ta sig :) ska bli kul att se huset sen! Gick det bra att vara helt själv med pojkarna?

    Min stegräknare är från Apoteket. Har lite fler finesser än en vanlig. Tycker också vi borde ha en dejt snart. Jag tar alltid en långpromenad på förmiddagen om du vill med :) jag brukar ha med både A och G vilket går bra men om A och O triggar varandra kan ju karlarna ha dem så här under sommaren :) annars går jag även på kvällen när pojkarna somnat ( såvida inte Fredrik är på äventyr).

    SvaraRadera