söndag 24 juli 2011

Deppdag

just nu känner jag att det är tur att Oliver inte har behövt varit hemma idag. Har verkligen haft en PISS dag. Många tankar som snurrar i huvudet, allt känns förbannat tungt just nu.
Tur att man har en så fin familj och min lilla grabb har fått en toppendag med dom.
Själv har jag tagit mig mycket egentid idag, tagit ut min frustration på att dra upp tistlar på tomten. Bra att kunna få ut något bra av detta menar jag. Sen tog jag mig även en långpromenad med jycken, SÅ skönt att bara kunna gå och rensa tankarna lite.
Nu sak jag hoppa in i duschen innan Oliver kommer hem och förhoppningsvis berättar om hela sin dag:). Om han inte somnar på vägen hem de vill säga;).

1 kommentar:

  1. jag brukar också rensa tankarna på en låååång promenad, de är verkligen härligt och känns kanon efteråt :) kram

    SvaraRadera