måndag 25 juli 2011

Bästa starten

är på mycket bättre humör idag. Så nu passar jag på att skriva min måndagslista.
Så idag är jag glad för att...
  • jag har redan varit ute på en långpromenad med Yoshi. Vi fick även sällskap av Madde och Vito. Yoshi var lite smålarvig i början men då fick han ha munkorgen på sig och då koncentrerade han sig bara på att han ville få av sig den och brydde sig inte om Vito alls. Efter vi gått lite mindre än 1 km kunde vi plocka av dom och dom kunde gå fint på varsin sida av vägen. I slutet av promenaden kunde dom gå precis bredvid varandra och innan vi gick åt olika håll så fick dom godis av Madde och satt bredvid varandra och nosade till och med lite. Är verkligen SÅ stolt:).
  • blir en långpromenad med dom imorgon bitti igen.Hoppas på att det kommer att bli MÅNGA till därefter.
  • Oliver fick en toppendag med min familj igår. Tack för att ni finns där, ni är bäst.
  • Imorgon åker vi med min storbror och Olivers kusin till FURUVIK.
  • Snart ska vi åka och handla hela familjen.
  • jag älskar min familj över allt annat.
  • Jenny har kommit på det här med måndagslista. Får verkligen ett toppenstart på veckorna tack vare dig:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar