söndag 3 juli 2011

Nu så

sover båda barnen sen lite över 30 minuter sen. Jag har plockat undan lite i köket och nu tänker jag sätta mig och kika på en film och bara ta det lugnt. Tycker jag har gjort mig förtjänt av det efter dagens sysslor:). Börjar verkligen kännas som ett hem det här nu och ju mer jag får gjort desto mer känner jag att jag trivs som fisken i vattnet här. Det blir liksom mer och mer vårat HEM. Vet att vi har MYCKET kvar att göra innan vi är klara, men med lite tid och mycket jobb så kommer det att bli toppen bra det här.
Just nu längtar jag verkligen tills imorgon em/kväll då sambon kommer hem och får se hur mycket vi har hunnit med när han har varit borta. Så tack Eva för hjälpen idag, hade verkligen inte hunnit med lika mycket utan din hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar