söndag 6 februari 2011

Veckan snart slut

Oliver har haft feber även idag, så han blir hemma från förskolan imorgon. Hoppas han är feberfri imorgon så han kan gå på tisdag, annars blir det att vara hemma då med.
I övrigt känner jag mig väldigt nöjd med vardagen just nu. har precis gjort en beställning på nya gardiner till v-rummet och nya sängkläder till oss. Hoppas verkligen det blir lite varmare i mars, så jag kan börja putsa fönsterna och få sätta upp dom fina gardinerna. Skulle vara skönt att ha det gjort innan lilla pyret bestämmer sig för att titta ut.

1 kommentar:

  1. Stackars oliver! Hoppas han är feberfri idag! Jag är ledig idag och i morgon men är ju så värdelöst att behöva vara sjuk varje gång man är ledig... Har brutit ihop en gång redan idag så nu längtar jag verkligen efter att gå hem. Tror kroppen säger ifrån nu.
    Är inte ledig på alla hjärtans dag tyvärr. Jobbar mån-tors den veckan.

    SvaraRadera