onsdag 16 februari 2011

Hämtat paket

älskar verkligen att få hem avi eller ett sms där det står att man har ett paket att hämta ut:).
Så nu har jag nya gardiner till vardagsrummet som bara väntar på att få hängas upp och nya sängkläder som ska tvättas för att sen vara redo för användning. Blev även två tröjor till mig som jag är super nöjd med och en mysdress som jag redan har beställt, men i en annan färg. Alla plagg kommer att fungera perfekt även när det är dags för amning, vilket är helt perfekt.
Så nu var tanken att jag skulle lägga shoppingen på hyllan ett tag, men så fick jag ett SÅ bra erbjudande av Anna, nämligen att få hänga med henne in till stan den 3/3 för lite shopping och förmodligen en lunch/fika. Och det kan man ju bara inte tacka nej till;). Ska se om jag hinner kolla igenom bebiskläderna vi har för att se vad som behöver kompletteras innan mini kommer.

1 kommentar:

  1. Du hinner ju få en lön precis innan den 3:e ;-) Själv är väl lönen slut till dess, haha.

    Paket på posten är underbart, det bästa är när man betalat med kort redan vid köptillfället så att det inte kommer ngt mer inbetalningskort :-)

    SvaraRadera