fredag 11 februari 2011

Nu räcker det

hoppas verkligen att det ska sluta blåsa snart. Det gör inte så mycket om det snöar, men när det blåser så känner jag verkligen att jag bara vill dra täcket över huvudet och sova tills det blir vår.
Är verkligen drygt när man bor en bit utanför också. Har en hel del öppna fält på vägen till jobbet, så risken är ju ganska stor att det har yrt igen:/. Gah, inte kul när man har en lätt bil som jag har.
Ska snart börja åka, vill ha lite extra tid på mig idag känner jag. Sen behöver jag både handla och tanka innan jobbet. Hoppas verkligen vädret lugnar sig, så man slipper oroa sig om man kan komma till jobbet eller inte i helgen.

Hoppas ni andra får en supermysig fredag+ helg.

2 kommentarer:

  1. jag tycker också de ska bli vår nu =) längtar sååå!!! :D kram

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också till våren. Jag älskar vintern men har ju ändå inte kunnat njuta av den alls så nu kan det gott och väl få bli vår så att man kanske kan ta några promenader och få njuta av att vara ute lite.

    Nu börjar det gå lite åt rätt håll för mig. Äter massa mediciner men igår efter akuten-besöket försvann smärtan så pass att jag faktiskt kunde stå ut med att vara levande. Det här är verkligen bland det värsta jag varit med om så kommer lätt klara en förlossning nu. Den smärtan är ju ingenting framför att ha igenkloggade bihålor :-P

    Kommer vara hemma från jobbet i morgon med sen får jag se hur jag känner mig på tisdag. Penicillinet borde börja ta ordentligt snart. Nu har det börjat ta hyfsat men behöver nog ta lite bättre innan jag kan känna mig helt som en människa igen.

    SvaraRadera