tisdag 15 februari 2011

Fast i skogen

jupp, idag får bli en hemmadag det med. För min käre mor fick låna bilen till jobbet på förmiddagen eftersom hennes inte ville gå igång.
Inte för att vi hade så mycket inplanerat, förutom att skjutsa hem Eva/farmor och samtidigt handla. Nu hade vi tur, för Kubben var så snäll och hämtade Eva. Så då passade jag och Oliver på att baka cocosbollar som vi kunde bjuda på när han och Linus kom.
Nu ska jag ska jag försöka få i sonen lite lunch så han kan sova en sväng sen. Sen blir det väl att dona lite här hemma. Konstigt att jag kan städa HELA tiden och ändå är det JÄMT stökigt;)

2 kommentarer:

  1. man får absolut tävla åt en vän! absolut!
    tycker det är en bra motivering. glöm inte å svara på frågan bara. å Lycka till!!!!!!


    för mig själv gick det på första försöket med min son. men nu när vi skulle bli gravida andra gången så tog det över ett år. när ja väl vart gravid så fick ja missfall. men vart sen gravid på en gång... men vi börja i maj 2009 å aug 2010 fick ja plusset som är i magen nu.. inte roligt å det tär. mina vänner fick oxå barn fastän ja börja försöka innan dem. dem fick förra sommaren. man är ju så glad för dem. men usch va det kan vara jobbigt för en själv.

    du är en snäll vän!

    mvh Nina

    SvaraRadera
  2. Hihi, tänk att alla utom jag tycker att jag ska stanna hemma :)
    Skulle faktiskt vilja kasta in handduken nu för det börjar bli tufft men samtidigt så vill jag själv få ett ordentligt avslut på jobbet. För min egen skull. Känner mig hyfsat bra idag så bara jag kan ta det lugnt så ska det gå bra. Hoppas på att den nya ska gå bredvid mig idag men det återstår att se :)
    Jag ses gärna i helgen en sväng :) Lillherrn här hemma verkar ha dragit på sig någon basilusk nu (fattar inte att han klarat sig i princip helt trots att både jag och Fredrik varit tokdåliga) men vi får se om det blir ngt. Bara näsan än så länge... Hoppas att han är frisk i helgen!
    Annars tänkte jag höra om du vill åka in på fika i stan den 3:e mars? Klubbdagar på body shop så tänkte passa på att shoppa lite där ;) Till dess ska jag nog hinna titta igenom bebiskläderna här hemma med och hinna fundera lite kring vad som behöver inhandlas. Måste se att jag har barnvakt med men annars får stora killen följa med :)
    F*n vad snart våra bebisar kommer att komma!! Lite panik, haha.

    SvaraRadera