söndag 20 februari 2011

Söndag

idag hade vi egentligen en lekdate inplanerat med Anna & Alexander. Men igår fick vi erbjudande om att få hjälp med veden och då kände jag att vi inte kunde tacka nej. För ska det fortsätta vara så här kallt så behövs det mera ved.
Gårdagen blev inte heller som planerat. Hade ju tankar på att åka och bada med Oliver och Amanda, men fick tyvärr inte med mig någon och eftersom jag inte ville åka själv så fick dom bada i badkaret här hemma ist. Och ska jag vara ärlig så gick det nog inte så stor nöd på dom;).
Sen på em drog vi och hämtade mor som slutade jobbet. Sen drog vi till allihopa till Östhammar för att kika på fotboll. Och satan vad grymma tjejerna var och vann gjorde dom också:). Oliver och Amanda röjde för fulla muggar där borta. Som tur var kunde dom vara nere i omklädningsrummen och springa när dom inte orkade sitta stilla längre. Och på det blev det en tidig sänggång för Olivers del. Skönt för då fick jag och sambon lite egentid tillsammans. Synd bara att jag också var TOK trött efter en dag som tvåbarns mamma. Jag somnade säkert innan nio och då hade jag hunnit sova ett tag i soffan också. Haha, ska bli spännande och se hur det blir när mini tittar fram;). Kan nästan garantera att jag kommer att vara ett vrak. Men ett lyckligt sådant iaf:).

1 kommentar:

  1. hejhej! glöm inte att svara på frågan så att du kan vinna åt din vän.. mvh NIna

    SvaraRadera