tisdag 8 februari 2011

Världens sämsta mamma

precis så jag känner mig just nu. Har precis lämnat Oliver på förskolan där det blev mycket skrik och tårar innan jag åkte. Han grät även när jag väl kom iväg. Usch han som ALLTID brukar tycka det är kul att åka dit. Men idag började han protestera redan när han såg var vi var på väg. Usch känner mig verkligen usel som lämnade honom där och när jag åkte hem kom det både en och två tårar:(. Ska ringa dit och kolla hur det går snart. Har han inte slutat gråta så åker jag och hämtar upp honom igen.

Update 9.45: Ringde precis till förskolan och då hade ÄNTLIGEN Oliver lugnat sig och lekte nu som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Inte ska du känna dig som en dålig mamma för det. så va lex i en period också. men sen gick de över. hoppas allt är bra med dig o familjen. o magen? :) kramr

    SvaraRadera
  2. Alexander har sina dagar då han är sådan. Jag vet dock att det blir bra kort efter att man gått men man känner sig usel. Du ska se att han inte vill följa med sen när han hämtas ;)
    Jag har känt mig riktigt hemsk idag. Har halvsovit på soffan när Alexander lekt. När jag sen tittade på klockan var den lite mer än jag trott. Alexander hade suttit lugnt och snällt och lekt bredvid. Han märker nog att mamma inte är så kry.

    SvaraRadera