söndag 27 februari 2011

Då var det klart

ja då har man jobbat sista arbetspasset:). Kändes dock väldigt tomt och konstigt när man åkte från jobbet idag. Kommer ju liksom inte jobba på ett bra tag nu. Som tur är så ligger det nära, så man kan åka och hälsa på. Sen ska vi ju äntligen få våran försenade julklapp, nämligen och åka och bowla och äta. Självklart ska jag också följa med. Hoppar nog bowlingen och bara tittar på, men lite mat tackar man ju inte nej till;).
Eftersom sambon har varit sjuk hela helgen och jag har jobbat så fick jag äran att ta Oliver så fort jag klev innanför dörren. Inte mig emot, då jag nästan inte har sett skymten av honom på hela helgen. Så nu har vi pysslat lite i köket. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma just nu, men jag får ta tag i resten imorgon för just nu har jag INGEN ork.

1 kommentar:

  1. Härligt att du med är hemma nu :)
    Jag har ännu inte hittat orken som jag tycker borde dyka upp efter att man slutat jobba, haha. Men nu i veckan när Alexander (förhoppningsvis är han frisk) går på dagis så ska man kanske orka börja pyssla här hemma. Börjar få lite smått panik över att hinna allt innan bebisen tittar fram.

    SvaraRadera