måndag 28 februari 2011

Maria

Idag är det ju trotts allt min dag, lite iaf;). Delar den ju med alla andra som också heter Maria. Vilket är ganska många:). Jag har iaf firat det med att äta lite glass efter maten idag. Fick dock göra det själv eftersom H fortfarande är dålig och Oliver hade hunnit somna.
Annars tänkte jag bjuda på lite magbilder.
Magen v32
Vissa av bristningarna är från jag gick med Oliver, men har tyvärr börjat fått flera:/. Blir att shoppa på sig lite magoljor + bodybutter när jag åker in till stan på torsdag.
Känns som att magen sitter väldigt lågt och jag hoppas inte den sjunker mera.

1 kommentar:

  1. Fina magen :)
    Jag har också fått mer bristningar denna gång även om många av de som syns är från förra gången. Fasar lite för att se hur det ser ut "under magen" sen för där hade jag flest sist.

    Grattis i efterskott på namnsdagen. Glömde att jag själv hade det igår innan jag såg ditt inlägg :)

    SvaraRadera