måndag 21 februari 2011

Sista veckan

det här känns som en ganska tuff vecka, är nämligen sista veckan på jobbet. Har lite blandade känslor om det. Kommer verkligen att sakna dom på jobbet, men samtidigt så känner jag att kroppen verkligen börjar säga ifrån nu. Har typ ingen ork alls när jag väl är ledig, vilket känns uselt då jag inte orkar göra något med Oliver. Men som sagt på söndag gör jag mitt sista pass på VÄLDIGT länge:). Som tur är jobbar man ju med helt underbara människor i helgen så det väger upp att man avslutar med just helg.

Och här kommer veckans måndagslista.
Idag känner jag mig glad för att...
  • Oliver har fått lekt och busat en massa med sin kusin i helgen.
  • jag har bara fyra arbetspass kvar att jobba innan det är dags att gå hem.
  • jag ska till barnmorska på onsdag.
  • vi har världens gulligaste lilla son och snart kommer vi ha en till liten skrutt.
  • det säga att det ska bli varmare i helgen och riktigt fint väder nästa vecka, hoppas hoppas.

1 kommentar:

  1. Blir nog skönt att få vila dig riktigt ordentligt innan förlossningen. Men förstår om du kommer sakna dem på jobbet.kram

    SvaraRadera