måndag 7 februari 2011

Ny vecka = nya tag

Börjar väl med måndagslistan som vanligt:).
Idag känner jag mig glad för att...
  • Oliver har varit feberfri inatt och under hela dagen idag. Så imorgon blir det förskolan igen.
  • det har varit helt UNDERBART väder i helgen. Nu börjar man verkligen känna att våren närmar sig.
  • jag har bara 3 veckor kvar att jobba. Så otroligt skönt att ha fått det bekräftat.
  • jag har hunnit städa lite idag. Mycket välbehövligt;).
  • jag har världens underbaraste familj.
  • mina bröder har tagit hem några kalvar som står i ladugården här nära oss. Oliver blir helt lyriskt varje gång vi följer med ner för att ge dom mat:).
  • det har börjat gått framåt med potträningen. Igår blev det hela tre gånger som det kom något:). Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar