torsdag 24 februari 2011

Snart helg

och för min del så är det jobb som gäller. Min sista helg och mina sista dagar på jobbet. och just därför har vi lite skojiga saker inplanerat. Dels ska vi göra lite god mat. Jag ska slänga ihop en tacopaj imorgon innan jobbet och för och efterrätt ska vi fixa på lördag fm, skoj skoj:). Känns verkligen konstigt att jag bara har tre arbetspass kvar innan jag går hem. Har ju sen planer på att vara hemma ca 1,5år, vilket känns otroligt skönt. Men tror ju dock att det blir lite extrajobb innan jag går tillbaka helt också. Sen blir det lite spännande och läskigt att komma tillbaka, för då kommer vi nämligen ha en ny chef (förhoppningsvis). Men det blir nog bra det med.
Idag har vi varit ute några timmar på förmiddagen, när vi kom in gjorde vi varm choklad, mums. Jag och Oliver åt även lite lunch, sen la vi oss i soffan och sov några timmar:). Kan nog ha varit välbehövligt inför min jobbhelg. Och nu kanske jag kan lyckas hålla min vaken lite längre än vad jag brukar;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar