måndag 28 februari 2011

Härlig start

idag är det måndag igen. Men från och med nu kommer jag att gå hemma och inte arbeta något mer. Eller ja, man har ju en hel del som skulle vara bra att få gjort innan nr2 kommer;).

Så idag känns det riktigt bra att skriva måndagslista.
Idag känner jag mig glad för att...
  • jag förhoppningsvis kommer ha lite mer ork för hemmet snart.
  • jag även kommer ha mer ork för lek och bus med Oliver framöver.
  • jag och Oliver har tillbringat hela förmiddagen ute och lekt i snöhögen. H har gjort en kana som Oliver kan åka i och idag fixade jag en trapp så hann lättare kunde klättra upp. Riktigt poppis var det.
  • tisdagar-torsdagar kommer jag ha en hel del ensamtid för fix här hemma då Oliver är på förskolan.
  • på torsdag har jag och Anna planerat en tripp till stan för lite shopping.
  • jag är nu i den 32:a graviditetsveckan. Nu börjar det sakta men säkert närma sig:).
  • nu kommer man också ha lite mer tid för fina vänner och både en och två fikadater med andra tjockisar;).
  • jag har världens finaste familj.
Gör som jag och många andra och häng på och gör måndagslistan hos Jennyn

1 kommentar:

  1. Jag lämnar 8.30 på dagis sen kommer farmor att hämta på eftermiddagen. Ska vi ta bussen eller bil? Det är ju skönt med bussen för att slippa köra in i stan men samtidigt så får jag så jädrans mycket sammandragningar bara av att gå. Kan iofs ställa bilen vid busshållsplatsen...
    Lika bra att åka direkt när vi lämnat tycker jag.
    Tar jag bilen skulle jag kunna hämta upp dig...Annars är frågan vilken buss vi ska ta..

    SvaraRadera