söndag 13 februari 2011

Sköna söndag

har gått bättre att jobba helgen än vad jag hade trott. Trotts förkylningen så har helgen gått riktigt fort och smidigt.
Igår efter jag hade jobbat mitt 8-21 pass så blev man mött i dörren av en super glad och pigg liten grabb. Kändes lite tungt eftersom jag visste att jag skulle upp tidigt idag, men samtidigt så var det riktigt mysigt att får pussas och kramas med vår lilla grabb en timme innan vi gick i säng.
Idag var han lika glad när man kom hem och fick världens bamse kram när jag kom innanför dörren, det kallar jag lycka:).
Inte nog med det, utan snälla svärmor som är här tills på tisdag hade städat undan innan jag kom hem också, tack snälla du. Och H var nästan färdig med middagen, snacka om att man har tur ibland;).
Nu ligger Oliver och sover sen nästan en timme tillbaka och jag ska göra Eva och H sällskap i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar