torsdag 4 november 2010

Utvilad

Gick lade mig redan innan åtta igår kväll. Och då hade jag nog sovit en timme på soffan redan. Sen fick jag sovmorgon till halv åtta, så det var inte helt fel;). Kände redan igår att min kropp behövde just det. Hade huvudvärk nästan hela dagen på jobbet, vilket jag aldrig brukar ha annars. Har väl helt enkelt blivit lite mycket på sistone. Så idag var det otroligt skönt att ha kvällspass. Även om vi sov länge så hinner vi ändå massor innan det är dags för dagis och jobb.
Imorgon är jag ledig och då blir det nog bullbak och kanske hälsa på Gunilla.
Har för den delen inte gjort iordning skinkan än, har inte haft ork. Så den ska jag nog fixa i helgen också:).

2 kommentarer:

  1. Så skönt att få sova så länge! Jobbar tredje kvällspasset i rad idag. Börjar känna mig något mör. Fy sjutton. I säng vid 23 igår och upp vid 6 samtidigt som man behöver minst 12 timmars sömn för tillfället för att ens kunna fungera som människa. Dags att kolla järnvärdet snart tror jag...
    Hoppas du slipper huvudvärken idag!
    Vår julskinka är nästan slut redan, hihi. Hade det varit en som inte ar kokt från början så skulle den nog tagit slut ännu snabbare. Stor skillnad på de man kokar själv och de som är färdiga ju,

    SvaraRadera
  2. skönt och få sova riktigt ordentligt. gissar att du är trött mkt nu. de va man när man vänta alex. :) hur ede annars med er då? :) kram

    SvaraRadera