fredag 26 november 2010

Nice dag hittills

Började dagen med en sovmorgon. Så tack till våran söta lilla son. Behövdes efter gårdagen äventyr ute på vägarna sent på kvällen. Hmm, gillar verkligen inte att köra bil när det är så mycket snö på vägarna. Ni vet när man vill köra sakta så man inte hamnar i diket, men om man saktar in så fastnar man i en av drivorna som ligger på vägen:/. Men efter lite om och men så kom vi hem iaf.

Sen blev det en mysig frukost framför tvn. Efter det var det bara att göra sig iordning. Jag skulle in till stan för en massa shopping och Oliver skulle få vara hos sin mormor medans. Snacka om att det gick smidigt när man var själv. Fick med allt som jag skulle ha med mig hem plus lite till;). Dock blev det några lappar mindra på kontot, men det var det verkligen värt:).

Alla ljusstakar/stjärnor/bollar sitter nu uppe och jag känner mig jättenöjd. Måste bara köpa lampa till stjärnan som vi ska ha i hallen. Trodde verkligen vi hade det hemma, annars hade jag fixat det redan idag.

Nu ska jag börja göra mig iordning för lite advents mingel hos fina Ylva. Nice att få tjuvstarta på julens alla godsaker och bara ha en härlig kväll med mina fina arbetskamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar