lördag 27 november 2010

Snart redo för sängen

blev inte riktigt så många timmars sömn inatt som egentligen hade behövts. Ångrar dock inte att det blev sent igår kväll. var verkligen supermysig att bara umgås och sitta och prata.
Dock var jag mer eller mindre ett vrak när Oliver tyckte det var morgon redan vid halv sex. Fick han dock att somna om, så vi sov ända till halv åtta. Så sen blev det som vanligt på lediga helgerna en frukost framför tvn, mys. Sen var det bara att börja göra sig iordning för dagens äventyr. Vi skulle nämligen till Tierp för att kolla när Anna & Emil tävlade i bugg. Och riktigt roligt var det. Snacka om att man blev sugen själv att börja bugga;). Älskar verkligen att dansa, men jag tror knappast att jag skulle få med min H på det, tyvärr.

Nu ska vi krypa i säng för imorgon blir det en heldag hos mamma/mormor. Ska ju fira min mormor som fyller 75 år då. Sen vill ju Oliver och Amanda leka HELA dagen, sötnosar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar