tisdag 9 november 2010

Jag ser det snöar

Så var första snön här:). Tror dock att den kommer att försvinna ganska fort, men man kan ju hoppas på att den stannar ett tag iaf;).
H hade bestämt sig för att jobba extra ikväll och när han väl kom till jobbet så ringde han och sa att han förmodligen sover hos sin bror inatt. Han hade knappt kommit fram på ditvägen och vågar inte riskera att åka hem sent ikväll eller inatt. Känns som ett bra beslut tycker jag och kan nu somna utan att behöva oro mig ikväll. Kommer dock att kännas konstigt att sova själv:/.

Nu sak vi försöka röja lite här hemma. Det finna massa tvätt och disk, sen behövs det även damsugas och torkas golv. Får se hur mycket man orkar med idag.

3 kommentarer:

  1. Hej! Allt bra med dig och magen? Du har blivit utmanad av mig på min blogg, kika in vet ja! Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Det verkar som om utmaningen snurrar överallt..=) Du har en utmaning att hämta hos mig också. =)
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  3. Visst är det mys med snön :) Jag höll på att inte komma hem i snöyran. Var nära att jag valde att lämna bilen på jobbet. Kom knappt upp i backen trots vinterdäck och sen slirade den nästan ut i en buske :S Klokt beslut att inte åka hem!

    Vi kan definitivt träffas nu när vi är lediga samtidigt :) Jag avbokade min optikertid i morgon då jag inte kände för att ta mig in till stan i all snö så vi kan båda dagarna.

    kramkram

    SvaraRadera