onsdag 17 november 2010

En riktigt bra dag

Här är vårat andra lilla mirakel

Tyvärr så blev jag flyttad 9 dagar åt fel håll enligt mig:/. Så ist för 21/4 har vi nu 30/4 som bf.
Men annars såg allt jättebra ut. Hade moderkakan i bakvägg så jag är lite besviken över att jag inte har känt så mycket än. Men det kommer väl. Och svar NEJ vi kollade inte vad det blev för kön:). Så nu är det bara att snällt vänta tills det är dags, spännande;)
Oliver fick för övrigt vara hos gammelmormor medans vi var där. Man får ju inte ha med sig barn på RUL. Men det hade gått kanon.
Sen åkte jag och Oliver direkt till Malin & Jonathan. Anna & Alexander var redan där och dom hade börjat göra iordning lunch, tacos stod det på menyn. Till fika hade Malins karl gjort en sockerkaka som vi hade grädde, vaniljvisp, vindruvor och mandariner till, mums:). Blev en massa prat och man känner verkligen att vi träffas på tok för sällan nu för tiden:(. Men så är det när alla jobbar och har olika tider från vecka till vecka. Längtar tills i vår då både jag och Anna går hemma. Då har vi bara Malins schema att gå efter.
Väl hemma igen så var det bara att tända i pannan så vi inte ska frysa ihjäl inatt och sen fixa iordning middag. Nu ska Oliver få bada så han kan krypa i säng sen. Själv har jag en heldel att fixa med här hemma inför helgen.

Måste även berätta att våran hemtelefon nu fungerar som har varit ur funktion sen i måndags, nice. Sen har H också haft en massa problem med sin fyrhjuling ända sedan han köpte den. Nu har dom iaf sagt att dom ska hämta den gamla och ta hit en ny ist. Vad skönt det är när det mesta ordnar sig ändå;).

1 kommentar:

  1. åh va kul :) måste va såå kul och kolla ul :) mys ju :D åh spännande och se sen va de blir frö nått :) kramar

    SvaraRadera