lördag 6 november 2010

Tidig morgon

som vanligt. Oliver har fått en vana att vakna runt 6.00 på morgonen, hmm inte så populärt av mamma och pappa kan jag säga. Sen är det inte lätt att ligga och halvsova när han sen kommer in och skriker "mamma tomma upp" i örat på en. Haha tokungen där. Men fördelen är ju dock att man hinner med massor under dagens lopp;).
Disk och tvättmaskin dår för fullt och jag ska snart ner i källaren och slänga in en till maskin tvätt och ta upp och hänga det som ligger i.
Sen har jag även kolalt ut vad jag ska ha för kläder ikväll, då vi ska på 50 års fest. Inte det lättaste nu när magen börjar bli lite större och det blir allt mindre kläder som man kan ha:/. Som tur var hade jag redan kolalt ut kläder till Oliver så det är färdigt. Vi måste ju börja göra oss iordning ganska tidigt eftersom vi ska in och hämta Cillan i stan vid fyra. Så vi kan åka direkt till mamma och hämta upp dom sen.

1 kommentar:

  1. ja alex han kan gå upp då med, men idag o igår fick vi en timmes sovmorgon. de gör mkt det. men skönt och komma upp tidigt också så man hjinner göra allt man ska under dagen :D kram

    SvaraRadera