söndag 28 november 2010

1:a advent

vad fort tiden går nu, det är ju inte ans fyra veckor kvar till JUL.
Den här helgen har det varit minst sagt fullt upp.
Idag har vi varit ute flera timmar och åkt pulka, sen har Oliver fått åka traktor, till hans stora lycka.

Sen blev man bjuden på god mat av mormor. ost och skink schnitzel, krocketter och grönpeppar sås MUMS. Det efterrätt blev det marängtårta. Fick lite smått paltkoma efter det;).

Nu har vi väl varit hemma någon timme och jag hoppas Oliver somnar snart för jag känner att jag själv behöver i säng i tid ikväll. Men skulle ju vilja mysa med sambon lite innan:). Får se om han hinner in innan man somnar, han var ju tvungen att gå ut och mecka lite på fyrhjulingen när han kom hem från jobbet.
Imorgon är det start på min jobbiga vecka på jobbet, jobbar 6 av 7 dagar. Hmm inte kul kan jag lova:/. Men det är ju bara att bita ihop. Som tur är har vi en del roliga saker inplanerade. Som imorgon drar jag och Ylva med varsin boende iväg till Thuns för lite shopping, skoj skoj.
Vecka 19,s magbild. Nu börjar den bli riktigt stor och jag hoppas mina mamma arbetsbyxor har kommit imorgon för det börjar bli tajt med mina vanliga;).

2 kommentarer:

  1. ja verkligen va de går fort snart är det jul :) mysigt!! :D åh va fin magen är :) mysigt! kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefin mage! Ser ut som att bebis ploppat upp ur bäckenet nu :) Tyckte min mage blev mycket större direkt, blir ju rundare då dessutom :)

    SvaraRadera