måndag 15 november 2010

Äntligen en ny vecka

förra vecka slutade inte på bästa sätt, så nu är jag glad över att det är en ny vecka igen.

Här får ni min måndagslista.

Idag känner jag mig glad för att...
  • Jag har hunnit städat undan här hemma på förmiddagen.
  • vi sak på rul på onsdag. Med lite tur hinner jag även träffa dom bästa på em, hoppas, hoppas.
  • på söndag fyller våran lilla prins 2 år. Helt galet så fort tiden har gått.
  • jag klarade av att jobbar lördag och söndag trotts en jobbig grej som hände i fredags. Kan lova att jag egentligen bara ville vara hemma med familjen.
  • nu har jag två lediga helger att se fram emot.
  • vi ska baka lite inför kalasen i helgen.
  • jag har fått ledigt på mellandagarna, så då är vi hemma hela familjen för en massa mys och bus.
  • vi ska åka till Eva nu snart. Ska bara väcka Oliver först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar