torsdag 11 november 2010

Torsdagsmys

vi började dagen med att åka och handla hela familjen. När vi kom hem slängde jag ihop en till sats med saffransdeg. var så illa tvungen eftersom dom förra blev så satans goda ;). Oliver blev också jättenöjd som fick vara med och baka och framför allt äta bullar:). Haha, om han fick skulle han ha ätit bullar till middag. Nu har vi iaf så det borde räcka till kalaset och 1a advent.
För övrigt har jag hållt på med evighetsgörat här hemma, nämligen städat. Känns som att det inte spelar någon roll hur mycket jag städar, det ser ändå alltid stökigt ut:/.

Nu sover Oliver sen en tid tillbaka. Jag väntar på att sambon ska ha badat klart så vi kan ha lite torsdagsmys. Får bli idag ist för imorgon eftersom jag jobbar kväll imorgon+ resten av helgen.
Nu ska jag duka fram bullar, pepparkakor och julmust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar