onsdag 10 november 2010

Utmaning

har fått en utmaning av Emma & Lovisa. 4-listan

4 tv program jag ser

1. Desperate Housewife
2. Cougar town
3. Navy CIS
4. Idol

4 saker jag gjort idag

1. Fick sovmorgon av våran underbara son.
2. Lekt med Anna & Alexander.
3. Åkt pulka, elelr kört Oliver i den iaf.
4. Kört bil på extremt dåligt plogade vägar.

4 saker jag längtar efter

1. Olivers födelsedag
2. Rutinultraljudet på pyret i magen den 17/11
3. Jul och allt som hör där till.
4. April då det lilla pyrat är beräknad att komma, mys.

4 saker på önskelistan

1. att vi ska hitta vårat drömhus i rätt tidpunkt.
2. att det finns en massa snö på mellandagarna, då både jag och H är lediga.
3. att alla i familjen får vara friska (även pyrat i magen)
4. en heldag och kväll tillsammans med sambon, barnfria.

Jag utmanar
Anna
Lillasyster
Jessica
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar