måndag 8 november 2010

Måndagslistan

idag är jag glad för att...
  • jag har haft ledig långhelg och vi har gjort en massa skoj.
  • jag har jobbat idag och jobbar imorgon, sen blir jag ledig i två dagar igen. Då hoppas vi kunna få in en lekdate med våra fina vänner.
  • Oliver älskar att gå till dagis. Idag hade dom fått badat i poolen inne. Vi har verkligen den bästa förskolan man kan tänka sig.
  • det har varit jättefint väder idag.
  • Oliver har börjat äta ordentligt igen efter en lång tid då han nästan inte har ätit alls.
  • vi träffade fina Anna & Alexander igår för lite prat och bus.
  • om bara nio dagar ska vi få se det lilla pyret i magen:). Ska bli så spännande.
  • jag lever tillsammans med mina två fina pojkar och i vår har vi en till liten krabat hos oss.

Gör som jag och skriv Jennyns måndagslista du med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar