söndag 21 november 2010

Oliver 2 år

Bus med moster Annica
Leker med en av dom fina traktorena han fick (han fick en hel drös)
Bus med moster Anna
Bus med morbror Tobbe
Vill ända upp till taket.
Leker med några av hans alla traktorer.
Hann även ut två svängar igår och inviga nya overallen som han fick av morbror Matte. Perfekt då han syns jättebra i mörkret.
Fina tårtan som vi fikade på igår när farmor, faster, farbror och Kubben var här. Även då blev det en MASSA presenter. Två olika duplo, en bok och en boll.
Sen fick han även sin present av mig och H igår.
Ni kanske kan gissa att han blev glad. Så igår fick INGEN låna den för det var Olivers. Men idag har jag faktiskt fått sitta på den flera gånger, men han förklarar att det är Olivers men mamma får låna. Haha sötnosen där;).
För övrigt så måste jag ta tag i att rensa ur hans leksaker för nu har han på tok för mycket framme. Ska även få en bokhylla av Anna så möjligheten till att ställa upp alla traktorer och dyligt finns.
Måste även åka till Thuns och till stan, har en massa saker som jag skulle behöva shoppa. Dels bättre förvaring till alla leksaker.
Nu snart ska vi göra oss iordning för att åka till min farfar. Han fyller också år idag. Hela 75år. Så det ska ju självklart firas det med.

1 kommentar:

  1. Kan verkligen rekommendera Expedit förvaringen från Ikea har de till båda mina grabbar och den slukar alla leksaker och det blir en massa yta på golvet.

    SvaraRadera