måndag 22 november 2010

Måndagslista

idag är jag glad för att...
  • vi har haft en jättemysig helg med familjen då vi har firat Oliver. Hann även med att fira farfar som fyllde 75 år.
  • det ska förmodligen komma en massa snö nu i veckan. Hoppas hoppas den får ligga kvar ett tag.
  • imorgon ska jag på kurs, vilket betyder att jag får en gratis sovmorgon.
  • jag tar helg redan på torsdag kl 13.00
  • både jag och H jobbar endast fm den här veckan. Så trotts att han även har helgen sen, så hinner vi ses massor.
  • i helgen ska vi fira mormor som fyller 75 år.
  • jag hoppas på att kunna komma iväg på lite shopping i veckan. Känner att det kliar i fingrarna;).
  • Fick veta något jätteroligt nu i helgen. Kan lova att det kommer mer om det.
  • i helgen är det första advent och vi får ÄNTLIGEN ta fram alla ljusstakar, mys.

Gör som jag och skriv Jennyns måndagslista du med.

1 kommentar:

  1. Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

    Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

    SvaraRadera