söndag 10 maj 2009

Knepigt väder

måste jag nog säga att det har varit idag. Ena sekunden skiner solen å det känns nästan som sommar när man sitter i lä och andra så kommer det tokmörka moln och börjar sen regna:/.

Idag har vi varit en sväng till Alunda. Först åkte vi och hälsade på Sofi & Sonni. Bella var också där. Alltiid lika mysigt att träffas:).
Efter det tog jag en sväng förbi jobbet, ville kolla schemat en gång till. Snacka om att alla gummor blir glada när man kommer med en liten krabart, hihi. Ska dit imorgon igen, måste skriva delegering till i sommar. Sen skulle dom ha reflektion och hade beställt smörgåstårta, mums;). Helt perfekt att komma då, när man vet att alla är där också. Ska jag vara ärlig så börjar jag faktiskt sakna alla jobbarkompisar nu. Inte för att jag har lessnat på att gå hemma med lillprinsen, jag älskar verkligen den här tiden. Skulle lätt kunna vara hemma ett år till å bara åka å hälsa på dom på jobbet ist. Men tyvärr så tillåter ju inte ekonomin det.

Hade ju tänkt att åka å kolla på damlagsmatchen idag, men har ingen lust för det just nu. Får nog bli en långpromenad med jycken ist.

2 kommentarer:

  1. Jag var ute med Milo när en av de där skurarna kom. Jag blev helt genomvåt av ett spöregn som varade i en minut ungefär. Himlen var becksvart och sen helt plötsligt kom solen och värmde och kläderna hann torka innan jag kom hem. Mysko väder!
    Verkar som ni haft en mysig dag! Jag förstår att du saknar jobbarkompisarna. Jag saknar mina kursare ngt enormt ibland men de kommer ju jag aldrig träffa på samma sätt varje dag igen. Alla går ju åt sitt håll :(

    SvaraRadera
  2. jaa vilken konstig väder vi hade i helgen.. nu vill man ha sol och värme :) hihi..

    skönt att kolla schemat en gång till i säkerhetskull:) hihi.. kram

    SvaraRadera