söndag 17 maj 2009

Vad tycks?

Här kommer lite bilder på hur det blev i rummet
Märks väl aldrig att jag och sambon har lite dille på Nalle Puh, haha.
Henke åkte med Robban en sväng till stan idag. Gissa vad han köpte. En Nalle Puh vägglampa så klart;). Den var batteridriven så Henke tyckte den skulle vara perfekt eftersom vi slapp sladden då, hihi.
Sen kan jag ju säga att man kan ta bort dekalerna när man har ledsnat, UTAN att förstöra tapeten/färgen. Vi tyckte det var supersmidigt. är även perfekt när man vill möblera om, att man kan flytta på figurerna;).
Får se om jag orkar stryka och hänga upp gardinerna imorgon. Är ju ingen brådska, men det ser ju alltid så mycket trevligare ut med gardiner.
Nej nu ska jag kika om det finns något skoj man kan kika på tv.

6 kommentarer:

  1. Vad fint ni har dekorerat väggarna och det kommer säkert bli super mysigt när ni är klara med rummet! Jag älskar att inreda barnrum och har så många ideer på hur Gabriels rum ska bli :D
    Hoppas det är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va fint set är :) där kommer oliver trivas =) hihi.. Nalle puh och hans gäng är ju för himla gulliga =)Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har gjort det!! =) /Lovisa

    SvaraRadera
  4. Blev ju kanonfint. Vill se rummet på riktigt sen också ;) Där kommer Oliver trivas bra tror jag. Smidigt när man kan ta bort och flytta sen. Vi kommer ju få byta tapet helt när det är dags för ngt mindre barnsligt. Eller byte av rum går ju med.

    kramar

    SvaraRadera
  5. Vad fiiint :) Vill att Liam oxå ska ha ett eget rum dags att flytta tror jag hehe

    SvaraRadera