fredag 15 maj 2009

Måla

Nu är det nästan färdigmålat i lillemans rum. Vi blev supernöjda med det:). Kommer lite bilder när det är helt färdigt;).

Har även fått reda på att det blir att gå ner på 4-dagars vecka för sambon. Känns verkligen skönt för våran del för nu kan jag säga på jobbet att jag fortsätter att vara hemma igen efter sommaren. Började faktiskt känna lite ångest över att jobba i sommar om jag sen i oktober skulle ha varit tvungen att gå tillbaka på heltid. Nu vet jag att jag kommer att kunna vara hemma med min lilla prins igen efter lite jobb i sommar.

Igår var vi ju som sagt å kollade på fotboll, men vi stannade bara en halvlek för det var så satans kallt. Usch kändes nästan som vinter:/. Dom låg under med 1-0 när vi åkte, men hade tydligen skärpt till sig i halvlek och det slutade med att dom vann med 3-1 ;).

Nej nu ska jag hoppa in i duschen kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni nästan är klara :) Det vill jag komma o se sen! Det finns ju alltid vinnare och förlorare när det gäller förhandlingar. Skönt att du kan vara hemma lite längre nu :) Jag får ångest över tanken att inte vara hemma med Alexander så småningom. Men,men den tiden den sorgen.

    jag tar gärna en promenad. Alexander sov dock en timme fram till halv ett så skulle gärna vänta till tidigast halv tre-tre om du kan då?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Du har ju rätt att gå ner i 50 % tills barnet fyllt 12 år när man har barn. prata med din chef om det. så är de på vårat jobb iaf..

    åh hoppas man får se en bild senare på hans sum.. :) kram

    SvaraRadera