torsdag 28 maj 2009

Sätta sprätt på penagrna

Idag ska jag & Anna åka å shoppa lite(självklart följer våra små prinsar med). Vi ska köpa bilbarnstolar. Baybland har ju kampanj dagar nu så dom var 500:- billigare än i vanliga fall. Känns som det är lika bra att passa på då, vi måste ju ändå ha en till efter sommaren. Å 500:- är ganska mycket pengar tycker jag, så dom lägger jag nog hällre på något roligare;). Inte för att jag kommer ha så mycket pengar kvar efter den här dagen, men men. Som tur är får man tillbaka på skatten snart, hehe.
Vi ska även in å kika lite på IKEA, det ska bli skoj. Jag har ju inte hunnit varit där sen det nya öppnade. Där ska vi också träffa några andra mammor, skoj;). Det kommer med all säkerlighet att bli lite smått och gott därifrån också:). Men ska försöka hålla igen LITE iaf så man har några slantar kvar efter den här trippen, haha.

Nej nu ska jag göra mig iordning färdigt. Har haft turen idag med att Oliver sover länge (han sover fortfarande) så jag har kunnat tagit en dusch i lugn och ro nu på morgonen, härligt.

1 kommentar:

  1. Hej hej :)

    Hur vart det med mammaträffen idag? Vilka va där? Hoppas du hitta något fint att köpa. jag träffade en gammal klass kompis sen gymnasiet, har inte träffat henne på 2 år. kram

    SvaraRadera