tisdag 19 maj 2009

Trött och grinig

Det var exakt jag var imorse. Började med att jag fick en sån j*vla huvudvärk igår eftermiddag, så jag tog två alvedon och och gick å la mig i sängen med lilleman. Å tror ni att han ville sov, icke så nicke. Fick han iaf att somna efter 15 min. Då fick även jag sova i 1,5h. Så grymt skönt det var att vakna utan huvudvärk. Nackdelen blev sen att jag inte alls var trött på kvällen, så jag somnade inte förrän 01.30 suck. Vid 05.30 tyckte Oliver det var dags att kliva upp. Och mellan dom här fyra timmarna han den lilla busen vakna hela 6 gånger. Så man kan nog säga att jag var en aning trött då:/. Vi var uppe i 2h å lekte sen ville Oliver sova en stund så då gick vi och la oss i sovrummet igen. Fick sova 1,5h till, å det behövdes kan jag säga.
Ikväll är det träning, har inte alls någon lust just nu. Men vi får se om man kanske hinner vila lite under dan så man blir lite piggare.

2 kommentarer:

  1. Åh jag tycker så synd om dig som har huvudvärk och svårt att sova och sen vakna oliver mitt i allt. Hoppas de går bättre natten som kommer :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, lät inget vidare :( Tur att du fick lite sömn iaf. Fy sjutton vad man mår när man inte får sova ordentligt. Kommer man iväg och tränar tycker iaf jag att det brukar kännas mkt bättre när man känner sig lite hängig.

    Jag får se om vi badar imorn då. Beror lite på natten. Fast å andra sidan så kommer vi ändå vara uppe så kanske bättre att komma iväg på ngt för att hålla humöret uppe. Kul att träffa dem ja. Tänker lite på det praktiska... Är ju skönt att ha babyskyddet med men då måste man ju ta bilen och det känns ju som latmaskfasoner, haha.
    Hoppas ni får en bättre natt och att du kan somna tidigare!

    kramar

    SvaraRadera