torsdag 14 maj 2009

Lite uppdatering

I tisdags efter sovstund för lillprinsen och städning för mig så åkte vi till mor/mormor. Där han vi med en heldel. Vi bakade bullar(eller mamma gjorde det) medans jag bredde lite toast till föreningen. På kvällen blev det även träning för mig och lillasyster, grymt skönt;).

Igår så var det avslutning på mammagruppen. Vis skulle ju ha picknick ute, men eftersom det blåste lite väl mycket så hade vi den uppe på öf på golvet ist. Det vart riktigt mysigt det med.
Börjar verkligen närma sig nu för dom med magar, hihi. Längtar grymt tills i augusti när man får träffa alla igen.

Idag har jag varit riktigt seg. Skulle behöva städa IGEN, men har varken ork eller lust. Fattar inte att det kan bli så skitigt så fort igen:/.
Blir att åka till Ekeby idag igen, lillasyster har match å då måste man ju åka å kika;).

1 kommentar:

  1. Mysigt med picknick på golvet, de går ju det med =) hehe..

    jag har cokså varit seg, somnade när alex också gjorde de under dagen ,så vi sov väl runt 2 timmar.. men de var skönt.. Kram

    SvaraRadera