torsdag 7 maj 2009

En sån liten kämpe

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/barnhalsa/article5067182.ab

Gud tårarna bara rinner ner för kinderna när jag läser det här om lilla Victor:(.
Har ju själv varit med om förlusten av en närstående i cancer Men kan ändå inte sätta mig in i hur hemskt det skulle kännas om vi skulle behöva gå igenom det med Oliver.
Såg inte på gårdagens avsnitt av Sjukhuset å tur var väl kanske det. Har blivit så otroligt känslig när det gäller sånt här. Men iof sig skulle jag vilje se det ändå, får se om jag laddar upp med näsdukar tills dom visar reprisen.

7 kommentarer:

  1. Usch, cancer är hemskt :( Jag avskyr att veta så mkt som jag vet om det. Man vill gärna blunda.

    Promenad låter jättebra. Vilken tid passar? Är 13 ok?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Nej tittade inte heller. Jobbigt sånt där även om jag själv inte har barn! Hoppas allt annars är bra och att snuvan snrat går över på lillen! Snart är det ju dags för Julia att få sin lilla knodd! Spännande!

    SvaraRadera
  3. langa över kläderna bara ;>

    SvaraRadera
  4. . Jag ska åka på hundträff med min hund i morgon i söderfors (mot gävle hållet) så de kanske blir lite tajt. Ska vara där borta vid 10. :)
    Men om jag hinner kommer jag jätte gärna :)


    jag tycker det är så hemskt med det som har hänt lille viktor.. usch stackars han och hans föräldrar..

    kram

    SvaraRadera
  5. awh tack vännen. Du vet väl att jag inte hade klarat mig så bra som jag gör utan dig och alexandra? Jag har fina vänner dom jag har,och jag vet att jag alltid kan komma till er om det är något. Tack. <3

    SvaraRadera
  6. Usch stackars victor.. man har ju alltid tanken när man läser elr hör om sånt här att om det hade varit ens egna barn, usch fy hur skulle man klara av det..

    Hoppas det är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Uss!! Håller med om att det är hemskt, tårarna rinner på mig med, dels för Viktor o dels tänkte jag på Elias, som just är 1,5 år, fattar inte hur föräldrar klarar av sånt här! Har tänkt massa tankar många ggr, att det är verkligen det värsta som kan hända en i sitt liv, att ens barn blir riktigt sjukt!! Usch!!

    SvaraRadera