tisdag 29 mars 2011

What to do?

har inte den blekaste vad jag ska hitta på idag. Har precis lämnat Oliver på förskolan och som tur var gick det hur bra som helst. Trodde verkligen det skulle bli pest eftersom han hela morgonen har gått och sagt att han INTE vill gå på dagis idag:/. Men som tur var så var hans kompis Dennis där och då var det inga problem alls:). Då blev det leka med lastbilar på en gång och han hade inte alls tid att säga hej då till mamma. Hihi tokunge där.
Nej får se om jag ska kolla igenom min lilla "lista" och se om det är något man kan göra.
Nu förstår jag verkligen hur du kände Anna när vi gick med Oliver och Alexander och Oliver kom. Har en känsla av att jag har samma känsla nu, nämligen att det här kommer att bli en LÅNG månad. Får hoppas att jag har lika tur som du och att bebisen vill titta ut LITE tidigare iaf;).
Sen hade det vart så mycket lättare om snön hade försvunnit från tomten så man kunde pyssla där ute. För det kommer verkligen att behövas. Men men, nu får man nog snällt vänta på att den smälter bort. Såg iof sig att det skulle bli varmt tills i helgen, så då borde mycket försvinna. Perfekt då H har ledig vecka nästa vecka. Då kan vi vara ute och dona MASSOR:).

Magbild i v 36

2 kommentarer:

  1. va fin magbild =) åh snart kommer eran bebis. mysigt. såg att Anna hade fått sin nu =) såå kul. kram

    SvaraRadera
  2. När bebisen väl har kommit så spelar det ingen roll längre att det var några veckor senare :) förstår dock hur du känner. Man gör ju inte annat än längtar efter den Lill* ändå :)
    Tror faktiskt fortfarande på tjej i din mage. Ska bli spännande :)

    SvaraRadera