lördag 12 mars 2011

Lite shopping idag med:)

Snart ska vi åka och hämta upp lillasyster för att sen åka vidare till stan. Jag ska ju kolla en vagn där inne idag. Hoppas, hoppas den passar oss.
Ska även passa på att shoppa lite. Har 20% på en jacka på HM så då hade jag tänkt köpa Olivers jacka där. Vet redan vilken vi ska ha, så nu hoppas jag den finns i rätt storlek. Ska även passa på att hämta ut gratis baby boxarna. Hihi, gratis är gott;).
Sen blir det förmodligen en tripp till Gimo för lite bad.

2 kommentarer:

  1. Hoppas vagnen passar och att ni kan fynda lite :)
    Vi ska också bege oss in mot stan idag. Kanske eventuellt orkar mig in i någon affär för lite shopping av nödvändigheter.

    SvaraRadera
  2. Förresten så pratade jag med mamma om vattkoppor och graviditet igår. Mamma sa att man gör mest något åt det om du skulle få det. Dock kan det ju vara skönt att ta prov för att se om du har antikroppar. Tydligen så ha 2 av 3 kvinnor som inte vet om de haft vattkoppor faktiskt haft. Det finns ju antivralt medel att ta om du skulle få det alldeles för nära inpå förlossningen. Dock rör det sig om väldigt nära inpå innan och det farligaste är egentligen efter förlossningen men då behandlar man ju bebisen med.
    Mamma sa att det fanns jättebra svar att läsa om du googlar vattkoppor + graviditet. Om man läser vårdguiden där. Fast det kanske du redan har gjort :)

    Annars skulle du ju kunna ringa sjukvårdsupplysningen. Tycker alltid att de är bättre än vc. De kollar ju dessutom upp saker som de inte kan svara på.

    SvaraRadera