söndag 13 mars 2011

Nya vagnen

Kan nog inte säga annat än att jag ÄLSKAR den här vagnen. Och just nu känner jag mig verkligen super nöjd med valet att köpa en syskonvagn och sälja våran vanliga.
Oliver har självklart redan provsuttit och satt som en kung:). Högt och bra så han kunde se ALLT.

Och här ska lilla bebisen ligga. oliver invigde även den delen igår med att lägga dit sin stora nalle, haha så söt.
Vagnen är nästan mindre än våran vanliga vilket känns toppen och ihop fälld så blir det defensivt mindre. Skönt då jag kommer att behöva ha vagnen med mig när jag åker iväg. Misstänker ju att det dels kommer att bli en hel del fotboll i vår, sommar och höst. Sen blir det ju säkerligen många utflykter också.
Nu ska jag snart bege mig hem mot mor. Oliver är redan där för han åkte med dom hem efter att dom varit här och sågat upp trädet som hade ramlat innan jul. Dom ska även få ta ner minst två stora träd till + lite buskar som står aningen nära huset.
Ikväll blir det starten av fotbolls säsongen. Ska kolla när syrran har träningsmatch. Så hoppas det inte blir för kallt. Eller ännu värre, att det börjar blåsa mycket. nej nu längtar vi till vår och sommaren då det verkligen är toppen att vara uppe på björnvallen och kolla på fotboll:).

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du känner dig nöjd med vagnen :) Den ser väldigt fräsch ut och det blev en bra färg med. Inget man kan styra helt och hållet ju när man köper begagnat :)
    Vad fick ni ge för den?

    Hoppas du slipper undan att bli jätteförkyld och att det är bättre idag. Sen hoppas jag att du får några vettiga svar av bm när hon ringer idag.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Vad är det för märke på vagnen. Precis en sådan jag täntk mig när det är dags för tillökning :)

    SvaraRadera