lördag 5 mars 2011

Längtar

idag har vi hunnit med MASSOR:).
Började dagen rätt så tidigt men med lite frukost i magen och en film i sovrummer så kunde vi lura Oliver att ligga och mysa ett bra tag till. Sen gick vi ut och hälsade på kalvarna och pratade med bror och Oliver fick busa lite med Amanda.
Sen kom H ner och berättade att vi skulle åka till en kompis till honom för att kika på deras nya hus och lilla bebis. Så nu kan jag ju lugnt säga att att jag längtar både efter att vi får vårt egna hus och framför allt tills våran lilla tänker titta ut. Shit, kan verkligen inte fatta att Oliver har varit SÅ liten och ändå var hon redan 1,5 månader. Oliver tyckte det var jättekul att röja runt i deras helt ny renoverade hus och busa med deras JÄTTE hund. Haha, vi som tycker Yoshi är stor, men där ligger han allt i lä;). Så man får ju tacka Robin och Linnea för titten av huset, fikat och att man fick chansen till att gosa lite med sötnosen.
När vi åkte hem så skjutsade H mig till Alunda för jag skulle till Ullis med mamma på lite tjejmingel. Blev en del shopping också. Hihi, konstigt att man kan må så bra av just shopping.
När vi var nöjda där så gick vi och handlade lite mat för att sen åka hem till mor på middag.
Nu har Oliver precis somnat i soffan, så jag ska snart bära över honom till sängen så att jag och sambon kan passa på att ha lite ensamtid framför tvn. Med lite tur så kanske det går någon bra film ikväll också.

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en mysig lördag :) Här längtas det enormt efter att liten ska titta ut. Börjar nästan bli otålig fast att det inte är riktigt färdigbakat än :P

    Vi får försöka hitta någon dag i veckan som vi kan ses tycker jag :) Kanske en fika på waynes utan barn :P Hoppas på att lilleman ska vara frisk snart.

    kramar

    SvaraRadera