måndag 28 mars 2011

Bästa måndagen

idag är en bra dag för en måndagslista:)
Idag känner jag mig glad för att...
  • Oliver har sovit bra inatt efter flera nätter med rent ut av kaos.
  • Solen skiner ute.
  • Vi var ute och lekte ca 1,5h på förmiddagen.
  • jag har hunnit med MASSOR medan Oliver har sovit. Tvättat, damsugit, skura fönster, bytt gardiner och nu ska jag skura golven innan sambon kommer hem. Älskar verkligen när det känns fräscht hemma.
  • H ska hjälpa mig att möblera om i vårat sovrum nu i veckan. Så jag sen kan ta ner och skruva ihop spjälsängen.
  • nu börjar det verkligen smälta undan ute och om inte allt för många veckor kan man börja röja på tomten.
  • nu har våra fina vänner fått åkt in till förlossningen. Håller tummarna för att det ska gå bra och att dom har en liten bebis till kvällen:).
  • jag har världens underbaraste familj, älskar er.
  • är bara ca 1 månad kvar tills Oliver blir storebror, vilken lycka:).

1 kommentar:

  1. Åh herregud vännen, snart är det dags även för er? Är du nervös? Gu va spännande! Massor med kramar till er :)

    Hojta till om du är fika sugen någon dag! KramJenny

    SvaraRadera