fredag 4 mars 2011

Galet trött

Shit vilken dag. Den har inte varit dålig, men satan så trött jag är nu. Började ju inte så jättebra då Oliver sov ganska dåligt inatt. Sen vart det en ganska tidig morgon för att sen bege sig till farfar för att hjälpa till att stapla ved. Jag och lillasyster staplade väl i nästan 5h innan vi gav upp. Kommer att behövas staplas MYCKET mer då det ska finnas ved till flera hushåll nästa vinter. Som tur är kan man ju ta lite i taget. Blir nog dock inga mer ansträngande uppgifter för min del den här helgen. har skapligt ont i ryggen just nu och känner att vila är mer eller mindre ett måste. Får nog bli en tidig kväll för min del, inte för att det är något ovanligt just nu;). Lite synd är det ju dock då man hade lust att få lite ensamtid med sambon också.
Efter vedjobbet så drog jag Anna och Oliver ner till Alunda för lite shopping inför helgen. Sen skjutsade jag hem Anna till pojkvännen.
Väl hemma igen så hann vi nästan bara innanför dörren innan Eva(farmor) & Kubben kom på besök. Oliver blev jätteglad och spelade pajas ett bra tag, sötnosen där. Själv så var man mer eller mindre ett ganska tråkigt sällskap eftersom jag redan då var trött. Men så är det ju tyvärr för det mesta nu för tiden.
Nu blir det att mysa ner sig med en filt i soffan en sväng innan jag tänker låta mina blå vila för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar