fredag 11 mars 2011

Ringer på måndag

har nu pratat med vc och dom kunde inte svara på hur jag skulle göra, SUCK. Så nu har dom satt upp så en barnmorska ringer mig på måndag. Hoppas verkligen jag kan få bättre svar då. Hade ju inte varit några problem om jag inte varit så långt gången, men nu finns det ju risk att det kan bli ganska nära inpå förlossningen och då kan det vara väldigt farligt för bebisen:/. Och för den delen tycker jag att det är konstigt att INGEN läkare eller ssk på vc visste om att man kunde ta det blodprovet ens. Det enda rådet jag fick var att hålla Oliver hemma från dagis till jag visste mer. No shit liksom. Men risken finns ju ändå att han redan har blivit smittad och det märker vi ju inte förrän tidigast i mitten av nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar