tisdag 22 mars 2011

Blir så glad

idag när jag hämtade Oliver så fick jag en jätte kram och en puss direkt när han såg mig. Och dessutom slapp jag släpa med honom därifrån, han följde med helt frivilligt och det är inte ofta det händer.
Väl hemma igen hjälptes vi åt med att göra maten. Eller ja vi satt på spagettin, H hade redan gjort köttfärssåsen:). Sen när vi ska gå in till v-rummet och sätta oss och äta så ser han att jag har städat och bytt gardiner på hans rum och och säger "Å mamma, så fint" och går in och kollar. Och när han sen kommer in i v-rummet så säger han "här också jättefin" Gud så glad man blir ibland. Mammas lilla gudklimp.

1 kommentar:

  1. Hihi, vad söt han är :)

    Medicinboll var det ja, hihi. Tycker bebis kan komma ut snart så att man inte får gå över till att säga luftballong eller ngt liknande :P

    SvaraRadera